![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
De norska signalerna har typ samma script som de svenska.
Verkar som att scriptet verkligen inte fungerar efter uppdateringarna den senaste tiden.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag släppte uppdaterad Bergensbanen för ett tag sen. Vad tycker ni om den? Kommentera gärna! Vad väldigt tyst det här länge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Planerar du att göra stationsskyltar på den här sträckan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag vill gärna ha stationsskyltar till rutten. Tyvärr är jag inte bra på att skapa objekt. Hoppas att nån som kan hjälpa mig med skyltar.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2024-03-05 klockan 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Hei.
Jeg har prøvd Bergensbanen, men den krasjer etter en stund. Det varierer veldig fra 1 time til 2 timer. Får feilmelding OUT OF MEMORY. Fatal error in mode DRIVE. Dette skjedde etter den nyeste oppdateringen til Train Simulator tidligere i år. Jeg har prøvd å verifisere spillet i Steam og kjøre clear cache uten at det har fungert. Dette skjer i Train Simulator 32 bit. Senast redigerad av TraindriverS den 2024-03-10 klockan 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Det är jag som bygger Trollhattan, Mazz hjälpte mig med skyltar. Jag la mer spår till Varberg och Kristinehamn. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2024-03-13 klockan 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Kan Mazz fortfarande hjälpa dig?
|
![]() |