| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Jan 2008 
				Ort: Uppland, Sverige 
				
				
					Inlägg: 2 733
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Haha, tackar så mycket! Ja, vi har kommit en bra bit med realismen i tågsimulatorerna sedan jag började på TRS2006-tiden.  
		
		
		
		
		
		
			![]() Vovven: Nej inte än, men jag lade upp den i European screenshots-tråden på N3vs forum nyss, så vi se om de är lika imponerade där.   Finns ju en hel del folk där som är bra mycket bättre på att ta snygga bilder än vad jag är, Ekan och Rely för att bara nämna några. ![]() Totte: Att konvertera kräver att det finns någon Railworks-byggare som har erfarenhet av att bygga ånglok. Det är väldigt mycket små mesher och grejer som i sådana fall behöver konverteras. Det rör sig nog om närmare 200 separata mesher! För att inte tala om att alla animationer, inte minst på slidstyrningen antagligen måste göras om från grunden för att Railworks animerar annorlunda än Trainz. Sedan vet jag inte om Railworks använder PBR-texturer. Om inte måste man göra om alla texturerna helt också. Listan kan nog göras lång! Så som svar på frågan, antagligen långt mycket mer jobb än vad man tänker sig, tyvärr.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	-k-  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |