![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]() ________________ Har börjat lite smått med Narvik, är dock osäker på hur jag ska göra hamnen.. Funderar på att replikera uppställningsspåren men skippa malmlossningen, så kan man i alla fall göra något scenario med lite växling av malmvagnar. ![]() Men jag mottager gärna tips på lämpliga assets för hamnen i Narvik! Sedan så gör jag några avsteg från verkligheten när det kommer till bangården och signalering. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Narvik fortsätter att ta form..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyyyygt jobbat
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Är mycket imponerad av ditt bygge
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack!
![]() Några bilder från Kopparåsen en sen tidig kväll. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Så himla snyggt! 1605 assets var ändå betydligt mindre än jag trodde, tycker ju inte du snålar med detaljerna direkt
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ______________________ Små framsteg i Narvik.. Sedan så har jag lagt ner en hel del tid på att försöka få marktexturer och vegetation att blanda sig bättre.. Efter mycket letande bland olika marktexturer och en massa experimenterande med alla "gräs"liga inställningar så har jag uppnått ett resultat som jag faktiskt är nöjd med. Om man går tillbaka och ser lite äldre bilder från detta projekt så syns det mycket grönare gräset, som i mina ögon nästan såg ut som en konstgräsmatta. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2017
|
![]()
Ända sedan du visade de första bilderna på Malmbanan har man häpnat. Nu gör man det om och om igen. Varje gång du lägger ut nya bilder så njuter man. Så otroligt naturlikt, verkligt och vackert.
![]() ![]() Otto |
![]() |
![]() |