![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Hmm, OK, det är en helt ny dator det gäller men både den gamla och nya jobbar mot en NAS där filer kan transporteras/flyttas i nätverket.
Jag har dessutom Railworks-mappen + en mapp med alla addon jag laddat ned.. Nu har jag efter att ha uppdaterat till Train Simulator 2021 idag tappat alla mina egenhändigt gjorda scenarior, alla lok mm som jag installerat, finns bara köpta rutter osv...vad har nu gått fel? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kopiera Assets och Content från gamla datorn till extern disk och sen klistra till nya dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
I din gamla dator har du alla tåg och scenarion. Tåg finnes i Assets och scenarion i Content. Det gör du i utforskaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Railworks-filer mappen är min "egen" (här har jag alla downloads mm) med men Railworks mappen kanske Steam lägger upp själv på nytt i nya datorn vid uppstart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Allt innehåll finns i steamapps\common\railworks. Där har du mapparna Assets (alla objekt/tåg m.m.) och Content (rutter och scenarion).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |