![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Ett imponerande bygge. Har provkört delar av båda sessionerna. Tyvärr så är min dator för klen så färden blir lite ryckig. Det ena Rapidloket är nergrävt i en gräsmatta tillsammans med ett diesellok. Det andra rapidloket hittar jag inte alls. Försökte ändra rälsbrottet men det gick inte för mig.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inga problem att installera, gick som på räls
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Flyter skapligt på min dator Jag har ju allt inställt på bauta-MAX i grafiken, ritar även upp alla objekt bakom kameran. Kanske därför jag får lite lagg här och där ![]() Mycket häftig rutt ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2021-03-16 klockan 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
EDIT
Efter att jag drog ner lite på distance drawings, så flyter det alldeles utmärkt ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej Hawk och Nebo.
Kul att ni laddat hem Bensland. Som synes har jag lagt ner lång tids arbete och det glädjer mig att ni uppskattar banan. Ja, man kan behöva ett bra grafikkort för att allt ska synas. Förutom det oupptäckta rälsbrottet så har jag nu också upptäckt att Ranstabo saknar gatubelysning och stationsbelysning !! Blev väldigt förvånad och förstår inte hur jag kunnat missa en hel stad. Hur som helst - ni får själva sätta ut belysningsstolpar och perrongbelysning om ni vill att staden ska ses i mörkerkörning (Session Options rekommenderas). Och visst, det kanske fattas ett och annat någon annanstans, men det blir nog fixat till en uppdatering, om några månader eller så. ![]() Hälsningar
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
Stort tack för en excellent rutt som lär bli föremål för många timmars pysslande^^
Har installerat rutten och fått igång den men saknar 2 Kuid:er som jag inte lyckas hitta någonstans, någon som kan tala om vad det är och vart dom finns? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej DJNykyrka
Det är två flygplan som jag målat om. Bara målat ny logo på originalet inte gjort någon annan ändring. Kanske du ska titta först och se om du ser dem i spelet. Det kan fungera fastän de står som "unknown". Lite märktligt att de står som "unknown" därför att de finns i CDP-paketen till rutten. Men hoppas som sagt att det fungerar nu. Vet inte om det dyker upp i listan "Open for Edit" också. I så fall tror jag man väljer "Revert to original"? Kanske någon annan vet bättre? Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2021-03-17 klockan 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hej
Testade det du skrev att ändra tiden på dygnet, detta var suveränt, mycket snyggt, tack för tippset ![]()