![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Högerklicka på de objekten, välj "Show dependencies" (nu får någon gärna rätta mig, det var längesen jag använde den funktionen nu, tror det står nåt annat i T:ANE/TRS19) och se vad dessa objekt saknar för tillbehör
![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Du kan också prova att högerklicka på grejerna och välja "Download", då söker spelet automatiskt igenom Download Station, finns något där som saknas, så laddas det ner utan att du behöver göra något mer.
Det borde funka på mina hus (Torp), för den enda dependencie som behövs till dom, är en icon som finns på DLS.
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samtliga missade objekt, bortsett från Tufftuffs vändskiva finns på DLS.
Till Tufftuffs vändskiva, behöver du ett spår som finns i Tomas spårpaket som finns här hos Banbyggarna. Spårpaketet längst ner. http://www.banbyggarna.se/stl/scenery/track/page1.html Höger-klicka på objekten som har Missing dependencies och välj Download, så ska spelet automatiskt söka efter objekten på DLS eller så kollar du efter saknade objekt genom List Dependencies.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det går tydligen inte ladda ner filer. Jag försökte en av många filer klickade flera gånger. Vem ansvarar för denna server?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-12-21 klockan 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Angående Torp tstgst blekröd är statusen "Open for edit", inte "Modified".?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-12-21 klockan 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Angående servern, är du inloggad i Content Manager? Det är N3V's server, ytterst sällan strul med den enligt mig.
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-12-21 klockan 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Öppna Trainz, men istället för att välja "Start Trainz" välj "Trainz settings". Gå sedan till fliken "internet" och logga in där. Har du inte ett konto redan tror jag att man kan skapa ett via en länk som finns där.
Hoppas det var till hjälp och kul att du börjat med Trainz, Totte. ![]()