![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
@Tanigaardi: Tack så mycket! Ta gärna kontakt med mig om dessa bilder du säger du har, allt är av glädje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Liten uppdatering vad som skett sedan sist:
Många småsaker, men vad gör man inte ![]() Ha en fortsatt trevlig midsommar där ute! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Två bilder från några minuter tillbaka då jag provkörde loket, håll till godo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan berätta för er att det är inte lätt att få till att röken ser snygg o passande ut, både för amatöra ögon som för motsvarande yrkesvana
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ja,vi som byggt ånglok vet hur svårt det är at få till en trovärdig rökutveckling - man hinner bli rökförgiftad innan man ger upp ! Det kanske finns nån "smoke and steam"-expert på forumet ?
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Trevligt, har goda minnen av Sigbjörn efter att fått köra loket 2004. Det var ett av mina tidigaste lokbyggen till MSTS för en massa år sen.
![]() Din modell ser dock flera gånger bättre ut än mitt försök, som jag inkluderar här nedan. Bra jobbat!
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2020-06-30 klockan 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tack de ödmjukast för berömmen
![]() ![]() @lan Hahaha Ja som du säger det är inte det lättaste @Jonatan Jo det kan jag tänka mig, att få vara på lok är alltid trevligt särskilt om det är som en sån här söt pjäs @tanigardi Får även tacka dig för bilderna du skcikade ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |