![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vadå, fick du det att fungera? Jag och marmar funderade hela kvällen på det där men jag länakde det mot newS texturfiler (numbers_modern) utan att det blev någon skillnad.
Visa gärna bild isf.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Grymt! Då får jag väl tacka dig med att göra klart resten av tavlorna. Släpps snart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
TraTexB syftar alltså på svart text och TraTexW på vit. Synd att det känns som vi måste "reverse-engineera" en massa grejer... om ändå KMW, newS, Mawkish m.fl. fortfarande hade varit aktiva här...
Bild: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ser att jag måste flytta upp signaturen lite, får se om allt blir klart inatt eller imorgon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Fixar du en modern pilskylt med snedställd pil?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hgv, du kan testa och göra reskins själv.
![]() Jag lyckades (efter 7 år) att importera reskins med hjälp av denna guide: https://www.youtube.com/watch?v=MQNDWNfRn10 Gör ett försök och se om du lyckas! Själv har jag väl typ bara 2 saker kvar att lära mig: Lua-scripting och 3D-modellering. Annars tror jag att jag kan TS inom och utan!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2020-05-01 klockan 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nädå, fortsätt bygga rutt istället. Det är kul att stödja med objekt, så fortsätt fråga! Sen om du vill att det ska gå fortare är en annan sak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Lägger upp de här nu så du har något att göra
![]() Allt på bilden följer. Jag ändrade namn på gamla piltavlorna så att man har dem mer samlat. Senast redigerad av germundal den 2020-05-03 klockan 02:18. |
![]() |
![]() |