![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Tycker det ser bra ut som det är!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Bilden över gäller, inga runda eller Lxxx ännu. Får fixa det imörn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Så enda ändringen är texten på Jögb och Vgd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jögb + liten gul, vgd, hgl och bym fixade så länge
Senast redigerad av germundal den 2020-04-23 klockan 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hej! Dem där moderna plattformarna du gjorde, Kan du göra varianter med en och ingen kantlinje? samt varianter där folk inte går, utan det ska gå att bredda och smala av plattformsbredden? Flera pendeltågsstationer har dels väldigt breda plattformar, dels plattformar som smalnar av. Gäller bl.a. Nynäsbanan!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Planen är fler plattformar, har du någon referens till just den du tänker på? Vad jag förstått går det inte att ändra bredden på News plattformar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Det går inte på de som folk går på. men newS har plattformar "Without peoples" som går att ändra bredd på. De finns i mur-kategorin.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |