![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra jobbat, Mazz!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
ser snyggt ut så långt!
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Lite gråare tak, nu även med fönster. Samt även tillhörande rwp, första beta-släpp nu.
Vagnen ska få dörrar på gaveln, märkningar på korg och underrede, inredning, ventilatorer etc på taket mm. Mer att göra med färgerna, är inte nöjd än. Obetydligt fler polygoner. http://www.littsb.se/TS/stvpkt3_beta0V1.rwp Finns ett antal kandidater för alternativa vagnar från denna bas, vi får se vilka som blir till. Synpunkter på vilka är alltid trevligt... ![]() Ska bli spännande o se hur denna vagn tänker sig att se ut i TSW när så blir möjligt... Senast redigerad av Mazz den 2019-04-17 klockan 02:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt jobbat Mazz.
Ska testas. En fråga bara, dina tidigare vagnar går inte att göra rundgång med loket. Vid avkoppling av lok från vagnarna eller om man kopplar av en vagn så spårar settet ut och spelet stängs av. Även mulltad Du som kopplas isär blir det likadant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |