![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Det är några olika typer av broar du nämner. Om de saknas kan du mycket riktigt fixa det själv med nya broar. Du har fritt fram att förbättra banan efter eget tycke och smak. Det är just det som är meningen med Bensland. Att ge inspiration till mer byggande och förhoppningsvis se mer av andras banor.
Mer BENSLANDNEWS: Utforskandet av det okända i mitten av Bensland pågår, men det tar tid. Det har visat sig vara mycket bergigt och än så länge har man inte kommit längre än till en höjdplatå, 300 m.ö.h , cirka 15 km körväg från Gullskog. Spåret dit kommer att gå i en lång loop, genom flera tunnlar och över broar. Jag har gjort en liten filmsnutt (ca 5 min) som visar lite om hur planeringsarbetet är på gång. Länk till filmen. Tidsbegränsad åtkomst. Hälsningar
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej och Glad Påsk.
Det finns ett par påskägg i Bensland. 1. Vid varje stationshus finns presidents bil. 2. Utanför Flintofta finns Grodsjön. Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ladda ner allt i PDF filen men spelet stänger av sig när den ska ladda banan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det var tråkigt att höra. Tyvärr har jag inget svar på orsaken. Vet inte om detta hjälper, men du kan försöka med att köra en "rebuild database" i Content Magager, under fliken "Developer".
Bensland är stort. Tar omkring 3 minuter för mig att ladda in i spelet. Kanske fortare eller långsammare för andra? Om det fortfarande kraschar... ja, då vet jag faktiskt inte orsaken. Kanske någon annan som vet? Kan också berätta att arbetet med en tvärbana mellan Gullskog och Granhyllan fortfarande är under konstruktion. Här är en liten filmsnutt (cirka 18 min lång) på arbetet, som alltså inte är färdigt: Länk till min OneDrive. OBS 1: Begränsad tidsåtkomst. Länken raderas den 20 juli. OBS 2: Filmen är utan ljud, så det är inte fel på din dator om du inte hör något. Hälsningar
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Saknar tydligen detta.
Laddat om men saknas ändå. Något som inte finns med i Pdf filen? Senast redigerad av smajlet den 2019-06-29 klockan 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
En ny uppdaterad PDF-fil med instruktioner och länkar kommer på Kanadas nationaldag, den 1 Juli.
Hälsningar