![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kan du komme ind i ruteeditoren på dine ruter i 64 bit udgaven, og er det kun bestemte scenarier du ikke kan starte, eller er det hele ruterne generelt?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag hade precis samma problem som Totte med att öppna Bergensbanan och Trollhättan-rutten i RW64 och såväl i rutteditorn som scenario. Nu provade jag att radera alla scenarier i Trollhättan-ruttens Scenarios-mapp och därefter öppna rutten i rutteditorn och då funkade det. Ska testa Bergensbanan också.
Det verkar alltså vara något scenario som orsakar problemet. Edit: Lyckan blev kortvarig. Man kan öppna Trollhättan och Bergensbanan i rutteditorn men det låser sig när man vill går ur den. Jag får forska vidare. Senast redigerad av mibl den 2019-03-23 klockan 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
kan ni ha samma problem som jag med att de svensaka järnvägsbommarna kraschar simulatorn?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jönköping funkar ju trots bommar. Så det måste vara annat som är fel. Bergensbanen använder ju tyska bommar.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-03-23 klockan 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Samma som mibl skrev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Till Eric: Kan ej starta rutterna i både editorn och simulatorn. ![]() Hur kan Hgv få både Jönköpingsbanan och Inlandsbanan att fungera, det fattar jag inte. ![]() Thn och Inlandsbanan är lika gamla. Från 2012> ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-04-21 klockan 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag har dock bara byggt i 32-bitarsversionen. Jag testade att öppna i 64 men upptäckte att jag saknade vissa plattformar, möjligen en del andra objekt också. Sedan dess har jag inte vågat köra i 64 på mina banor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så du tror att vissa objekt är boven i dramat.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-04-21 klockan 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det vill jag inte svära på, har inte testat tillräckligt mycket för att veta tyvärr...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag förväntade att TS2020 skulle lösa problemet, men icke. De rutter från Danmark, Norge och Sverige har jag testat att köra med RW64. Rutter som laddas utan problem är: Bergslagsbanan, Dalabanan, Inlandsbanan, Jylland 1960, Jylland 2000, Jönköpingsbanan Nordlandsbanen och Åhusbanan. Rutter som laddas fryser sig är: Mälardalen, Trollhattan och Bergensbanen. De andra utländska rutter har jag inte testat. Jag misstänker att det kan finnas korrupta fil-er i rutterna. Det verkar omöjligt att söka felet. Någon dataexpert kan....?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-09-29 klockan 19:52. |
![]() |
![]() |