![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 338
|
![]()
Jag kommer att modifiera flera av mina ånglok då GMax sjunger på sista versen:
Buffert texture Detalj ändringar Script ändringar. Det är ju bara att konstatera att GMax oåterkalleligen gjort sitt, för nu stampar ju bl.a. PhysicalBasedRendering i dörren och då gäller Blender. Börjar med E loket (Version 3) som har fått följande nya egenskaper: 1. Animerade dörrar/fönster. Styrs av tang.komb. "alt-v" för vänster sida resp. "alt-h" för höger sida. Ni kan själva se hur ordningen dörrar/fönster öppnas/stängs fungerar. "alt-f" öppnar/stänger lokets frontfönster/dörr. Gäller alltså att ni definierat upp min kontroll fil. Har ni gjort detta tidigare med version 6 så behövs följande inte göras om: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=37106 2. Ny buffert texture. 3. "Mindre cylinder läckage under gång" = INGET 4. Drivhjulen har nu även fått axlar. "Glömt" i förra versionen. I övrigt samma egenskaper som förra versionen av loket. ![]() Nedladdnings länk för lok,tender och hytt: https://www.mediafire.com/file/k9rsb...03_25.cdp/file |
![]() |
![]() |