![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Din medverkan och intresse | |||
Ja, jag vill och kan hjälpa till! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 52.94% |
Jag kommer, men har inte möjlighet/kan hjälpa till. |
3 | 17.65% |
Jag kan hjälpa till med förarbetet, men har ej möjlighet denna helg. |
1 | 5.88% |
Nej, jag kan inte, men det är en bra ide! |
4 | 23.53% |
Nej, jag är inte intresserad. |
1 | 5.88% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 17. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Dson, Totte; Lysande, ja datorer behövs!
![]() Vi i NBVJ har precis på Facebook startat ett upprop om intresse att ingå en NBVJ statistgrupp, vilket har gett ett förnämligt gensvar... 15 statister är redan efter några dagar anslutna i gruppen, samt Nora kommuns kultursekreterare. Tanken är att krydda våra evenemang/körningar med att även statister finns och förstärker intrycket om hur det var att resa förr i tiden. Det kan handla om att det kommer historiskt klädda resenärer, folk och funktioner runt stationen, några upptåg etc etc. Planen är att premiär för NBVJ statistgrupp ska just bli 15-16 juni, för att ytterligare öka intresset för helgen. Två helt skilda saker naturligtvis, men skapar ytterligare innehåll till denna invigningshelg. Senast redigerad av Mazz den 2018-12-29 klockan 15:57. |
![]() |
![]() |