![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
10 bärs jag helt klart kommer inkassera!
![]() Jag vill inte säga att jag har gett upp. Men det tar enorm tid att bygga. Får se när andan faller på! Har ni några önskemål om vart bygget bör fortsätta (vilken blir nästa station?) så säg gärna till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ser gärna att bygget fortsätter från Jönköping till Falköping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ny version ute nu!
Jönköpingsbanan 2019-05-17
Feedback/synpunkter/kritik/frågor tas gärna emot i denna tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Väldigt dumt att det inte går att redigera gamla inlägg. Ni kan bortse från länken ovan, här kommer en ny version:
Jönköpingsbanan 2019-05-25 Ändringar: - Länkar till vägskydd har flyttats för att undvika simulatorkrasch. - Bygget fortsätter mot Äng... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2012
|
![]()
Volgens RWTools mis ik BCo11 van Mazz waar kan ik die vinden.
Ik vindt de route buitengewoon mooi gedaan. gr. Joannes uit Nederland: Tumme_upp:: Tumme_upp: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Maybe this? BCo11 Senast redigerad av mibl den 2019-06-28 klockan 17:11. Anledning: Edited link to BCo11; earlier linked to beta version |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|