![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Många av dessa DDLs från 3Dtog.com är inte packade i .rwp-filer!
Mycket manuellt arbete man får göra! när det är egna objekt så kan det vara lätt att packa ihop det till en rwp-fil, även om det är beta. När det kommer till ommålningar så är det svårare om man inte snor filer från orginalmodellen. Jag lyckades gå runt detta när jag packade ihop de lokommålningar av RC-lopk någon gjorde här på forumet, med hjälp av RW-Tools, men det är inte lätt och man får göra en research för att bemästra detta!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag håller med Adde om filsystem.
Loket Di4 är ju i beta, gasen är inte korrekt går inte få läge på noll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hei,
Takk for tilbakemeldinger. For meg er det enklere å kopiere én mappe til Assets-mappen, i steden for å bruke Utilities.exe og rwp-filer. Men det er kanskje fordi jeg er vant til å jobbe i Assets-mappen hver dag. Skal vurdere dette med å pakke filene i rwp-format. Totte: Bruker du HUD (F3/F4) når du kjører loket? Jeg bruker kun F5-displayet, og kan fint legge den i 0. Men på HUD vil det stå -7% eller noe lignende. Vet ikke hvorfor det er sånn.
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
En liten undran, har du lust utveckla mer på loket? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Det blir kanskje mer utvikling av loket, spesielt i form av nytt 3d førerrom. Har mange andre prosjekter på gang, så det vil ta litt tid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag upptäckte en liten skillnad i position. Hur ändrar jag Roa H position till Bergensbanen? Klickning "Öppna" är oaktiverad, vad är det för nå´t?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-12-20 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]() Citat:
![]() T.ex C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Content\Rou tes\1c5e4e91-bc1e-47b7-8cfd-bb193efee728 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|