![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Great Western Express fungerer helt fint nå etter oppdateringen som kom . Håper
på at den neste ruten er Tysk ![]() Senast redigerad av lukas den 2017-09-25 klockan 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Håller inte med, eller har det kommit en uppdatering idag? För jag spelade senast igår kväll och då betedde sig som sagt passagerarna konstigt, och när jag ställde av tåg för natten på Reading Depo satt passagerare kvar både på mitt tåg samt på andra tåg i depån..
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ingen oppdatering i dag , jeg tenker på oppdateringen av tastaturet som gjør at det meste fungerer med tastaturknappene . Jeg har ikke sett så mye på passasjerene. Det blir nok bedre etterhvert .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ingen oppdatering i dag , jeg tenker på oppdateringen av tastaturet som gjør at det meste fungerer med tastaturknappene . Jeg har ikke sett så mye på passasjerene. Det blir nok bedre etterhvert .[/quote]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjo, hoppas de släpper en till uppdatering snart, här här några grejer jag finner positivt samt negativt med spelet hittills;
+
-
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2017-09-25 klockan 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2018
|
![]()
No one is writing english here :/
|
![]() |
![]() |