![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tycker att DLC:n är rätt trevlig.
Rutten i sig är väldetaljerad, det finns mycket saker att göra och scenariona är rolig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Er veldig fornøyd med Great Western Express
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej!
Köpte TSW med GWR igår. Har dock problem när jag ska ut ur Common Oak Depo då första signalen är röd. Först väntade jag, men slog aldrig om (eller hur länge måste man vänta egentligen?) Idag testade jag att via TAB ansöka om att passera röd signal. Stod att jag fick tillstånd i restricted speed så passerade i 5MPH men kom ändå upp Service Failure för att jag passerat röd signal?? Hur ska man gå till väga här - missar jag nått?
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Förövrigt känns det inte helt färdigutvecklat, är det fortfarande en beta? Tänker att exempelvis ljudet i Class 166 är ganska lågt/ojämnt. Sen så agerar passagerarna oerhört konstigt. Är aldrig någon som går på men massor som går av osv.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Great Western Express fungerer helt fint nå etter oppdateringen som kom . Håper
på at den neste ruten er Tysk ![]() Senast redigerad av lukas den 2017-09-25 klockan 06:47. |
![]() |
![]() |