![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack vare Tottes info. så har jag i alla fall fått igång strålkastarna framtill.
Men tyvärr inget ljud. Syftar på den grå versionen. blir det någonsin något ljud ? Den blå blev totalt misslyckad tyvärr. Om den nu nånsin blir riktig, det står väl skrivet i stjärnorna ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra att du, Hawk fick igång strålkastarna. Blåa X2000, synd att de inte helt klara.
Får hoppas att Kungfisk en vacker dag sätter igång igen. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-06-05 klockan 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Tottes, kan du förklara för mig hur ni gjorde?
Så kan jag lägga in det när jag experimenterar med tågen.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Jag har uppdaterat signaturen med ett nytt paket. Lutningen verkar mer stabil, kan ni testa?
Ändringar
Kontroller
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2017-06-05 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Bör man ta bort alla gamla "Assets" ?
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Ja, gärna allt som ligger under KFP\sjx2000. Jag gjorde nog fel när jag skapade förra exporten.