![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Endelig fikk jeg også denne flotte ruten til å virke! Var faktisk vær innstillinger i editoren som førte til at alt ble svart. Tror det har noe med dymanic lightening å gjøre.
Så nå blir det en god del kjøring med regiontog til Oslo og Godstog mot Alnabru terminal ![]() El 18 i nytt design på vei mot oslo.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Stilig skin!
![]() Her er tog 5508 til Alnabru ved Larsbu med Finsefetene i bakgrunn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2016
|
![]()
Hei, og takk for arbeidet med Bergensbanen. Dette ser bra ut og gleder meg til den er ferdig.
![]() Har prøvd å kjøre "free roam" med NSB El18 fra Bergen, men toget stopper opp i det jeg kjører inn mot Voss stasjon. Tenkte jeg kunne prøve å lage en "standard"-scenario med Ex62-ruten fra Bergen, men i det jeg legger inn Voss for jeg opp følgende melding: "Pathing failed, no route destination Possible cause: - Incorrect electrification - Incorrect directionality - Turntable or traverser" Har lest meg gjennom en mengde tråder, men får ikke noe skikkelig svar på hva jeg kan gjøre med dette. Er det noe her som kan hjelpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Märkligt att du får fel. Jag testade snabbtåget med RC:n från Bergen och får inga problem med standard scenarion. Det måste vara nå´t med att du skapade scenarion på fel sätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu växlade jag om från Trollhattan till Bergensbanen för att jag vill hålla formen uppe. Lite ändring av Stanghelle och bygger mer där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Stiligt Totte.
Önskar jag kunde få igång mitt Emmaboda-Karlskrona scenery på detta sätt, men det är motigt med 8 mil natur....och jag är ingen fena på det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det börjar likna nåt i Stanghelle. Jobbet fortskrider! Akki, läste du mitt PM? |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|