![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... lyckades jag skripta jalusierna för hjulhusen så man kan välja stängda, halvöppna eller helt öppna.
Återstår 3 små gråa testar på skulten ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
BR 05 finn ju till TANE avklädda strömlinjeklädseln och ombyggda till "riktiga" ånglok på 1950-talet. De är från Bigtrain1 och heter Ws Br 05 nnnnnn på DLS.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Sååå mycket snyggare utan all strömlinjeformning!
![]() Undrar om det gömmer sig ett lika snyggt lok om man börjar plocka plåtarna från en X40? ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ähh, strömlinjeformat är ju asballt!
![]() Men får man önska att öppning är lite olika på varje jalusi? Där loket står uppställt i Nürnberg så stod alla luckor öppna i olika lägen, vissa mer nerfällda än andra och andra mer uppfällda än andra. Jag tog tyvärr ingen bild på loket och de enda bilder jag kommer åt från loket tagna då är av en annan person som var med oss... ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Hej, Hur går det för dig Lan med ånggrävaren??
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ånggrävaren ligger och väntar på mitt bord för scripting. Men jag har haft en månad med mail att gå igenom på saker att ladda upp till STLs sida, samt så har jag fått massa moderna åbäken att uppdatera som ni inte varit nöjd med den senaste tiden (Vem vill köra X2000 i DCC-mode, när man har otroligt realistiska ånglok att köra i Cab-mode liksom!?
![]() ![]() Men förhoppningsvis kan jag börja kika på den snart! ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]() Citat:
![]()
![]() |