![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Vet inte vad det är för fel när jag skall ta hem build 41844-44653. Nedladdningen stannar när hälften kommit ned ungefär.
När jag då avbryter efter att låtit det stampa på samma ställe flera timmar så har allt det andra kraschat. Det går inte att starta upp spelet utan att installer om skiten. Har gjort det tre gånger nu så jag struntar i Trainz. Var får jag tag på Tane? Äe det dyrt? Verkar vara uppdateringssvårigheter där med enl. tråden intill denna. Kalle
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
I detta fall TS2009. När jag gör så, så tycker jag att det inte tar mer än någon timme att köra uppdateringen, knappt det ens. O.B.S. Spara uppdateringarna på en plats till, någonstans på datorn. Ifall det skulle gå åt pipan med installationen och att du eventuellt raderar mappen. För du försvinner ju uppdateringen. .
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2015
|
![]()
Hej igen
Frågan om var man skaffar fram ett bra Tane som dels är lätt att installera och s.a.s. blir rätt på en gång, utan komplikationer med senare uppdateringar, är ju viktigt för oss som vill byta till Tane. Har själv skaffat -sedan tidigare- Trainz 2010 där builtnr inte gick att öka. Ett annat önskemål från min sida är att via Youtube ( på svenska ) förklara så mycket som möjligt är, om hur man hanterar olika utföranden och problemlösningar. När man är inne på hemsidan här, kan jag tänka mig att en och annan ( nybörjare eller bara intresserad) får en känsla av att det här med tågsimulator är både svårhanterligt och komplicerat med sin termologi. Är det någon fler som har samma känsla som jag månntro ? Kan man förbättra det ? ![]() |
![]() |
![]() |