![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Japp, fixar jag! Du får även en uppdaterad version av omformarstationen då. I vanlig ordning lovar jag ingen tid, men dessa blir de första jag tar tag i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag tog upp gammal tråd igen. Just nu bygger jag Thn igen. Industrispår leder till SAAB:s stora industri. Jag tror att det finns inga SAAB-bilar få tag på. Finns det speciella vagnar som transporterar bilar därifrån? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ja, så jag hämtade vagnarna från DB istället. Inga SAAB bilar så det blir utländska istället. Vagnen finns för hämtning https://railworks-austria.at/index.p...en/63-oebb-ddm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag håller på och bygger landskap mot Lilla Edet. Snart är jag framme vid pappersbruket SCA. Så jag undrar om någon kan fixa in SCA till simulator. Jag bifogar en skp-fil här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Hur går det? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Totte!
Vill man ha nåt, så får man ge nåt... Du bor ju i närheten av Edet. Kan inte Du ta din kamera och åka ner, plåta lite fasadbilder på byggnaderna? Det som finns tillgängligt på internet är under all kritik... så ska vi se vad som kan åstadkommas... Ju fler bilder är bättre, då man kan nåta ihop till en stor textur... . |
![]() |
![]() |