![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Respons kan jag lämna utan tvekan, allt som görs och läggs ut här är utan tvekan fantastiskt!!! :-)
Nu till en fråga, jag har äntligen skaffat TANE och undrar bara hur mycket av allt gammalt svenskt material som man vågar, kan, installera i TANE egentligen? Verkar ju vara en del problem där vad jag förstår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Undantaget är alla vackra svenska signaler, men där hoppas vi Svenolov skall vakna ur sin "törnrosasömn" !!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har hökat runt här sedan första trainz men har ju ingen kunskap o göra eget material men älskar de som byggs o ska erkänna jag är dålig på o tacka
![]() Problemet är ju också att alla trainz versioner skapat kaos när man velat nyttja allt de fina här så har de inte funkat i nyare versioner o ha flera trainz i en burk är inget alternativ för mig. Men jag är nu på TANE SP1 o håller på och går igenom alla mina mappar och ska se vad som funkar o vad som man får fixa lite. Ska nu städa o göra en speciell TANE material mapp för de som funkar i TANE av de härinne. En hel del funkar av banorna i alla fall o en del rullande material med o. Ska försöka slå ihop en del banor härinne till en större o sen börja med dom o leka igen. Älskar de här digitala tågande o måste få @rslet ur vagnen o bygga någe också. Kanske kommer en tråd med mina framsteg men kan nog inte släppa banor men man kan ju visa om de går bra om man lyckas foga ihop en drös med bitar o så. De enda oroande är att dom redan annonserat om nästa steg efter TANE...... Börjar bli många versioner av trainz i hyllan nu :/ Hur man än vänder o vrider på de så finns de inget alternativ som är bra i dag för oss mindre kunniga o leka med än TANE. Där kan vi bygga lite banor med allt fint material i alla fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag får nästan ingen amazon eller duett att funka i Tane?
Obsolete står det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Pröva med en Simca, min har jag kört i 35 års tid. 80 hästars V8 sidoventilad. Det är grejer det. Här i TANE-miljö.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
.... men det har hänt en olycka och dom väntar på ambulansen. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Då blir det bara en bil och till den, en texturegrupp.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hoppas dom kan vänta.
Skämt åsido, tack för allt som läggs upp här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Snyggt, Trainsmith - en stolpträff kan man säga!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |