![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Hej!
Jag undrar bara om det är tillåtet att göra repaint till Rc loket och ladda upp här? Hann börja innan jag kom på att fråga men blir svaret nej så raderar jag självklart allting och ber om ursäkt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Tror det är ok så länge folk inte kan få loket gratis, det vill säga endast erbjuda texturfiler
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, lägg upp dina ace-filer och tillhörande eng, men inga shape-filer (s) utan tillstånd, det är själva loket. Det verkar vara standardprocedur.
Notera också att många skapare är borta från MSTS sedan många år, så räkna inte med att du kan få kontakt med alla för tillstånd osv.
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det gick för fort i min glädje över att någon tänkte måla lok till MSTS (trodde jag)...
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ni får gärna berätta mera specifikt vilka filer
![]() Dessa blir det att släppa+- enligt planen: SJ Rc3 Blue GC Rc3 Blue GC Rc2 Blue GC Rc2 Green NRFAB Rc4 Blue NRFAB Rc4 Blue Logo TAGAB Rc3 Blue TAGAB Rc3 1041 TAGAB Rc2 Blue TAGAB Rc1 Blue Hur laddar man upp dem sedan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Inget Tågkompaniet?
![]() Tips: RC3 och RC2 är i stort sett lika. Så det är bara att kopiera ch klistra in lite. Jag kan nog göra det när jag har tid.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Har redan gjort på de flesta
![]() Vill också klargöra att jag inte håller samma nivå som er andra vad gäller att Photoshopa texturer osv. Men jag hoppas det glädjer någon iaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Kan för övrigt avslöja att en blå TKAB Rc6 är på inkommande
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Kan ni specifikt berätta vilka filer som inte får medfölja?
Räcker det med att ta bort GeoPcDx-filen? Om jag får svar släpper jag första paketet ikväll ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Använder du RW-Tools? För de har en bra lösning för att dela med sig repaints till Payware-lok. Jag kan hjälpa till för jag är sugen på att göra ett försök.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Jag har bara kvar filer av följande typ:
.Bin .DCSV .TgPcDx .Ban .lua Jag tror inte att det är någon sådan man inte får skicka. |
![]() |
![]() |