![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Jag skickade dig lok och texgroup men om du inte har de kvar kan jag skicka dom igen. Det kan inte vara nåt stort jobb kvar för dig. OK?
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Tycker faktiskt att det bruna original färgade loket på din bild ser mindre "katastrofalt" ut än vad jag hade jag hade för mej att det var ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
vilket jobb ni gör blir ju sugen på Tane nu jag med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Rekommenderas! TANE är så lättarbetat - ljusår från TS2010,
Att överföra ett ånglok med Tender går på mindre än en timme inkl. letning av missing assets och ev. felrättning. Bilden visar DR Baureihe 05, världens snabbaste ånglok (250 km/h) med en drivhjulsdia på 2,5 m. Överföring till TANE 25 min!