![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Granders det så fint du borde nästan ta betalt bara för att visa fram bilder från ditt bygge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Snabb koll på dem och du är direkt övertygad om att det är på riktigt.
Ujujuj...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]() ![]() Måste dock fråga, har du sett mitt meddelande? Skulle vara trevligt med svar i sådana fall ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vissa kurvor längs grusbanan Hultsfred - Berga har under åren upprustats till helsvetsat och makadam. Här synes en sådan strax innan Målilla.
Stångådalsbanan byggs som den såg ut 2015, i mars och april. Det betyder att spårbytet i Målilla samt det norr om Rimforsa till Linköping, finns med. Senare ändringar, t.ex kalhyggen, trädsäkring och mindre underhåll finns inte med. ![]() Senast redigerad av granders den 2015-09-12 klockan 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Vackert
![]() Tänker du släppa rutten nån gång i framtiden? Och isf hur långt tänker du bygga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej Granders!
Jag undrar om du skulle kunna släppa de spår-nära objekt du byggt till rutten? Hade varit fantastiskt. Kontakta mig via PM om inte annat ![]() Det som jag är mest intresserad av är ATC-modeller (behöver ej fungera), tåglängds-skyltar, stationsrelaterade skyltar (utgång mm, moderna skyltar dvs) och plattformar odyl.
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Goda nyheter
![]()
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|