![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Angående beta-paketet så nalkar sig väl en ny beta så småningom. Osäker i skrivande stund om nått mer än långa lanthuset försvinner och blir i egna paket, men den går ju den vägen i alla fall. Nytt i betan blir ett vattentorn och kanske ett embryo till banvaktsstuga, dock utan nummerinmatning då. Hållplatsen kommer även finnas med där delarna är splittade kanske passar på med några varianter oxå. När? I närtid, beror på vädret... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]()
Snyggt jobbat med dessa objekt! Men jag undrar hur jag ska få in lokstallarna på en vändskiva, än så länge passar ingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Jo en vändskiva finns ju i verkstaden oxå, hade jag nästan glömt... http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=31596 ![]() |
|
![]() |
![]() |