![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Trevlig järnvägssträcka!
Ser bra ut, men Ytterby stationshus har för saturerade färger, ser ut som om den är täckt med senap just nu! ![]() ![]() Någon som känner igen denna stationen?: ![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nja, fritt bygge ligger nog inte för Korvtiger, men det ser väldigt "bohuslänskt" ut, skulle möjligen kunna vara Ljungskile
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tror det är Strömstad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
... kom just på det! Trots alla glada sommarninnen var det tvärstopp i minnesarkivet: Nu måste jag väl få till Strömstad stn. för Korvtigers skull
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Mycket bättre Lan! Ketchupen till Rabbalshede behöver kanske en aning av samma behandling?
![]() Totte har helt rätt, Strömstad skall det föreställa! (Byggt i TRS2010 för övrigt, har gjort bilden svartvit i efterhand) Här finns det en bild från tiden då det begav sig för de som vill jämföra: http://www.samlingsportalen.se/getit..._Jvm_KAFF01428
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
... det sätter sporrarna i en gammal byggarkamp som jag
![]() Med det "fan-tastiska" Google Earth kan man få ut mycket info inför bygget! Kul ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Lan, ett jättetack för alla dessa förnämliga stationer. Både BJ, VGJ och nu Bohusbanan. För att inte tala om stationer som tidigare lämnats ut. När jag en gång började med Trainz fanns det tre svenska stationer att tillgå. De två tegelvarianterna och den gula trädito. Då fick man försöka variera på olika sätt. Sedan tillkom de tre VGJ-varianterna på skivan Svenska Tåg. Men nu - tack vare dig och andra finns det ju alla möjligheter att bygga svenskt och t.o.m. från olika landsändar. Varmt tack!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Lan, ett jättetack för alla dessa förnämliga stationer. Både BJ, VGJ och nu Bohusbanan. För att inte tala om stationer som tidigare lämnats ut. Och Gbg BJ! När jag en gång började med Trainz fanns det tre svenska stationer att tillgå. De två tegelvarianterna och den gula trädito. Då fick man försöka variera på olika sätt. Sedan tillkom de tre VGJ-varianterna på skivan Svenska Tåg. Men nu - tack vare dig och andra finns det ju alla möjligheter att bygga svenskt och t.o.m. från olika landsändar. Varmt tack!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Tack ska du ha LAn. Hur visste du att Nynäsbanans stationen hade/har bruten tacknock?
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Upptäckte att name-skylten för Dingle-stationen inte fungerar för Nynäsbanan. En tillfällighet?
Nisse |
![]() |
![]() |