![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2015
|
![]()
Hi,
Icannot swedish, but I want to buy this loco, is it possiple to pay it with paypale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]()
Pleas help me, to by this train...i cant speak swedish...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2014
|
![]()
also having problem to buy the train
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Hello, i've bought the locomotive but after i installed it, following the readme, it shows me on the rwtools that indeed its installed but i can't find it in the game,
i follow the help picture but no luck, can someone please tell me how to fix this? I have to point that it seems that the engine is missing on the 4th win rar archive, it's nowhere to be found. Are the winrar up to date? i miss something? Thanks in advance, Kind regads Fixed problem............... thanks Senast redigerad av Felipe Ruiz Laulié den 2016-11-14 klockan 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2016
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2016
|
![]()
Försökte ladda ner det igen men det gick inte. Jag laddade ner filerna först på 7-zip men när det inte löste sig provade jag med winrar men det blev samma problem igen vet inte varför det här händer
![]() står bara att filen är corrupt och när jag ska göra något alls med filen så står det att den är corrupt |
![]() |
![]() |