![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu har jag hittat varifrån bron kommer. StevensPass äger denna bro. Det blir inte kul att ha tre betalda rutter till Bergensbanen. Jag undrar om det finns möjlighet om att bron överförs till friAssets? Så slipper man köpa StevensPass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2014
|
![]()
Hej
Kanske är det möjligt att skapa en bro i en 3D-program. Det finns t ex. ett gratis program som heter Blender, som kan användas. Helsing traindriver2015 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Testet nyeste oppdatering, veldig bra jobbet på Voss og Takvam.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2014
|
![]()
Hej
Jag har testad sista uppdatering. Den är mycket fin. ![]() Massa detaljar. ![]() Har lagt ved en bild med EL18 med vognar på Vosso. Helsing traindriver2015 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hei Totte. Jeg har lasted ned og installert strekningen i TS2015 og synes du har gjort en kjempebra jobb så langt. Jeg håper du fortsetter i like bra kvalitet som du har gjort til nå. Gleder meg til fortsettelsen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Kan du möjligen skapa lutningsvisare? |
|
![]() |