![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Nu gick du om Heavyeagles IC3:a
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Supersnyggt! Längtar..
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Sista detaljen i hytten klar, nu funkar allt som jag vill ska fungera. Det kan ju vara skönt om man som förare slipper stå va?
![]() Dessutom kan man sitta i andra klass och njuta av resan.. ![]() Eventuellt fixar jag även en video ikväll, där jag visar upp Y2'an samt infarten, driftplatsen och utfarten i Hultsfred ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Och en kopp kaffe med bulle till
![]() Snyggt, en video på Y2 ser jag fram emot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Här kommer videon!
Motorljudet kommer att få sig en uppgradering så snart som jag har tid. https://www.youtube.com/watch?v=VfKF...ature=youtu.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mycket mycket trevligt!
![]() Hur lång är Stångådalsbanan? |
![]() |
![]() |