![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra gjort, Jan!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2013
|
![]()
Flott laget som vanlig. Gleder meg til den blir ferdig. Favoritt strekningen min med tog i Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Takker for det.
Er det noen der ute som vet om hvor en kan finne snøoverbygg, enkel og dobbelsporet. Eller om noen kan bygge disse trenger dem sårt til Bergensbanen. Se bildene (flere på www.jernbane.net ).
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jeg har sett slike snøoverbygg i en bane, men husker ikke hvilken. Mulig det var "Brennerpasset"
http://www.thetrain.de/de/downloadar...e/brennerpass/ Senast redigerad av begorn den 2015-01-13 klockan 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Fant noen i "marias pass" ruten. Der heter den US2Snowsheed osv, ligger i shapes mappen. Vet ikke om de kan brukes.
Et eksempel er denne. |
![]() |
![]() |