![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har mitt paket kommit? Japp. Kan jag få mitt paket? Nepp. Varför? Jo, för avin har inte kommit. Jag kan se mitt satans paket bakom disken på Konsum, men jag kan inte få det trots att jag har legitimation och mitt namn står på paketet. Avin kommer på måndag. Ett antal väl valda kraftord har i och med detta skickats till Posten...
![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Paket från utlandet, och då var det inte möjligt. Från England med Royal Mail.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Igår var en trist dag... Sen 2005 har jag till&från spelat på ett Online-community för ungdomar, Habbo.se. Igår kom dock beskedet att 29e april lägger Habbo ner sin verksamhet i dem Skandinaviska länderna...
![]() Riktigt trist, då man har så sjukt härliga, roliga och många minnen från ens uppväxt därifrån, då man (tyvärr??) spenderade en massa tid där när man var liten... Och hur underbara människor man mött, för 10 år sen, och som man faktisk, fortf har viss kontakt med och pratar med, både irl och på nätet! Nåja, skönt att få skriva av sig lite bara! Framtiden kallar den med ![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Har ni använt Origin (EAs motsvarighet till Steam)? I så fall lider jag med er. Krångel, krångel, krångel och mer krångel. DLCs går inte att ladda ner, saker jag har betalt för går alltså inte att använda. Och dom undrar varför folk laddar ner spel illegalt. Usch och fy. Mot piratbukten.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dvd-brännaren håller på att ge upp. Går inte att bränna längre och läser inte dom flesta skivor. Har beställt en ny (200kr), tur dom inte kostar så mycket!
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Nu inne på 15e dagen av förkylning, det har gått lite fram och tillbaka men just nu mår jag värre än nånsin. Känns som om halsen ska brinna upp.
Antar att det blev för lite sömn och för mycket festa och dricka under studentveckan, så jag får väl skylla mig själv dock...