![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tack för att du tar dig tid att förklara detta för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Adde!
Du fick igår PM av mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jo, jag är medveten om det!
Du får rutten när jag har plattat till den ombyggda delen mellan Ornäs och Hinsnoret, samt banka till Hinsnoret-Falun... Kan ta några dagar beroende på motivationen...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Du fick PM för två dagar sen av mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag vet. och jag har läst det! Måste jag svara på PMs inom kort tid, eller? :/
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Var ett tag sedan jag färdigställde alla spåren med bankning och mjuka lutningar. Lite småfix behövs nog...
Iaf. Idag tog jag hand om banan så sträckan förbi Domnarvet har fått kontaktledning. Mer kontaktledning lär nog byggas på längs med banan så småningom...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |