![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Dette ser utrolig bra ut! Kjenner meg igjen allerede.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
En annan bergskärning. Vilken är bra den här bilden eller den förra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Jeg synes begge var like bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har en överraskning! Ni kan få testa betan och kan hämtas här Jag vill att ni ska förstå vad jag menar om fula bruna bergen. Kommentera gärna! Skriv gärna era forumens användarnamn när ni har hämtat.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-10-01 klockan 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Det svarta Rc6 som behövs, är det freeware eller payware?
Och behövs det mer än bara rutten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Du kan ju ta bort Rc och ersätta med annat lok. X2000, EL18 med norska vagnar och två norska diesellok.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-10-01 klockan 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Vad tycker ni? Inga kommentarer? Har ni testat? |
![]() |