![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Då har du nog problemet runt signalerna tror jag. Se till att få bort samtliga signaler, kör en rebuild, därefter bör det lira.
Backup då och då, så du kan backa bandet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag hittar små spårsektioner som har en grön kon på änden. När jag drar bort dem misstänker jag att problemet börjar. Vad är det för spårsektioner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Dynamic track - spårbitar som går att forma lite hur som helst. Jag använder dom inte, jag vet inte hur stabila eller instabila dom egentligen är men alla interaktiva objekt är en riskfaktor så jag tycker det är onödigt att använda dem. Med Xtracks är de ändå i princip onödiga.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
En tips är att ta bort signaler inom Tiles-område (blåa fyrkantiga linjer) för ändring av spår. Att köra rebuild med alla signaler kvar i rutten, förstör helt. Hoppas du hade backup innan rebuild. |
![]() |
![]() |