![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
@ Kungsfisk: Om jag minns rätt så försökte jag köra från Augsburg till Munich Hbf. Jag tror som du säger att det har med tåglängden att göra då jag fick ett meddelande på London - Peterborugh ang static clash med en HST.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Högst sannolikt traktiveeffortvsspeed som är fel. Jag kan inte vilka värden som är rätt men zaphr har koll på det. Skall testa och se om det är fel någonstans.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Woho, nu har vi slutljus som fungerar...fast bara i enkelset och inte multat.
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() Och det var ju inte en taskig rutt heller precis ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker också hytten gungar på tok för mycket. Vet inte exakt vad variablerna i cab camera gör så får testa mig fram. X2 tycker jag i annat fall är läskigt mjukt att åka på.
Jag kan göra siffrorna större ![]() Siffrorna borde uppdateras samtidigt som hud:en men jag skall kika på vad som skulle kunna orsaka "delayen".
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Nej, Siffrorna i HUDen uppdaterar inte samtidigt som siffrorna på förarpanelen. Samma "Delay" finns också på Class 695.
HUDens siffror går uppåt när den är på .5, t.ex. när man är på 105.6 så står det 106 i HUDen. Därför blir det även delay när t.ex. "Overspeed" ska dyka upp... På förarpanelen visas inte 106 förrän tåget når 106.0 i hastighet.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Grym film på ett grymt tåg! Har lite svårt för X2000 utan noskon, men man vänjer sig säkert..
![]() |
#9 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Instämmer. Först när det kommer en "riktig" version av x2000 (den blå-vita), då känner man igen sig. Den här nya grå färgen är gräslig (läs ful) Men det är ju däremot inte 3D modellen, den är supersnygg, "bara" lite nya texturer och en noskon som kronan på verket ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Mina kommentarer idag är:
![]()