![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Lustigt sammanträffande!
Satt nyss och funderade på om inte TS2015 var på gång och om inte det skulle byta spelmotor till Unreal Engine. Gammal artikel: http://www.destructoid.com/unreal-en...l-277550.phtml Totte, har du någon fräschare artikel att länka? ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Tack, Rogge!
Verkar inte som det blir Unreal Engine i 2015. Men annars låter det ganska bra, tråkigt(konstigt t.o.m.) att de listar gamla Acela Express DLC't som en key-feature men kul med ett nytt engelskt IC/snabbtåg! ![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Känns inte värt att köpa, då det inte verkar vara nått nytt (ja förutom tågen då)..
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Gratis uppdatering som vanligt för alla som redan har TS2014.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Hur vore det om de gkorde något åt fysiken och det ständiga kraschandet för en gångs skull, mitt ruttbygge har stått stilla i månader nu för jag har tröttnat på att allt kraschar när jag målar terrängen. Ger det en sista chans med denna uppdatering, funkar det inte lägger jag ner och avinstallerar allt.
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() På mitt spel står det 2013 Har jag missat något ? EDIT: Det verkar bara vara genvägen på skrivbordet som visar 2013, i spelet dyker 2014 upp.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2014-08-01 klockan 22:43. |
|
![]() |
![]() |