![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ser riktigt bra ut!
![]() Har du sett att det finns en liten öppning/glipa i förarhytten som gör att man ser lite till höger *mellan* högre delen av hyttfönstret och den avdelare som finns där? Jag sitter vid fel dator nu, så jag kan inte skicka en skärmdump så att du ser exakt vad jag menar.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]() Citat:
Ja, den har jag problem med, förstår inte varför det blir så då "ytan" existerar innan export, men där är på "att fixa listan" ![]() Kan det vara denna måtro? 32.jpg
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan glatt informera att det är fixat plus att jag ampat upp hyttexturupplösningen till 4k istället för 2
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det ser ju sjukt bra ut!
![]() Kommer ATC-panelen vara aktiv och plocka upp hastighetsbesked från banan, dvs att den visar samma STH som HUD:en gör?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Om det är så att jag kan lista ut vilka "meddelanden" signalerna skickar är det 100% möjligt
![]() Antagligen skickar olika ländernas signaler i RW olika meddelanden, så kanske inte kan få den att funka på alla sträckor. Jag planerar att få hastigheterna att visas, men resten tror jag att jag hoppar ![]()
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-07-13 klockan 20:41. |
![]() |
![]() |