![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Hejssan, jag har bytt upp mitt byggredskap från Gmax till 3Dsmax och jag är nöjd med resultatet
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
http://forums.auran.com/trainz/showt...066#post560066
När du packat upp RAR-filen MaxExporters finns en Readme.txt i mappen som beskriver hur man gör. Viktigat att välja rätt Jetexporter.dle
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-05-09 klockan 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket lan
![]() ![]()
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2014-05-09 klockan 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
... skicka mig ett PM med din mejladress och 3DMax-version så skall vi nog ordna även detta!
L
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej igen. Jag har fått igång exportern men nu har jag stött på ett annat problem. Har 3dsmax en annan skala som det jobbar i? Anledningen till att jag frågar förstår man om man kollar på den bifogade bilden...
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Kolla upp måtten på din modell i 3Dmax! Ställ in rätt units: