![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fint Micke! Glöm inte bropelarna bara.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Riktigt sjukt snyggt.
Längtar tills man kan köra där. Tyvärr är det något galet antingen med mitt konto eller hela forumet men ibland ser jag inte när det hänt något nytt. Så jag missade helt att tråden var uppdaterad.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Något nytt om den här snygga rutten?
![]() Längtar verkligen till att få köra den hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har inte hänt så mycket på senare tid. Mycket händer "irl" just nu, och det är sommar och fint så blir inte så mycket byggande av. Men ska försöka komma igång i höst och släppa en första version med det som är klart just nu...
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Inte mycket, men ett litet bevis på att projektet fortfarande lever. Ni får ursäkta det engelska tåget i väntat på X10 och Y31
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Ser bra ut!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |