![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2014
|
![]()
Mr. Wagener has made a 8 views camera for this wonderfull T44
![]() Also for the T43 ![]() and i correct and change a little the Shunting camera A new live for this lovely machine. Hello to all ...from RailSim-fr.com http://www.railsim-fr.com/forum/inde...s&showfile=765 Senast redigerad av jibeh den 2014-04-28 klockan 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu är det strul igen med att få saker att hänga med loket. Efter att steam uppdaterade till TS2015 fungerar det inte längre att koppla på vagnar till T44:an. Det fungerade innan efter att jag laddade ner tillägget som då rekommenderades, men nu så var det förgäves.
Hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
1. Pröva att validera filerna genom steam.
2. Har du kollat om du har bockat i Kuju>Railsimulator i objekt set-filtern?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hur valliderar man filerna? Du får ursäkta är lite grön på detta. Var ju drygt tio år sedan man var aktiv vid datorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Öppna steam-biblioteket, högerklicka på TS2015 och välj Egenskaper. Öppna filken Lokala filer och välj "Verifiera integriteten hos spelcache".
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2014
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2020
|
![]()
Hvordan skrur man av og på «blinklysene»? Hvilken knapp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |