![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag håller också med lite där. Jag hade hellre föredragit en vacker fantasibana än en älta bana som inte alls blir så detaljrik.
X2000 finns att ladda ner som BETA i Kungafisk signatur här på forumet ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
När tror du att vi kommer att se en första verison?
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det lär nog dröja ett tag till.
Sträckan upp till fjällen är klar i princip, lite detaljer och signaler saknas. Pendeltågssträckan ska få några stationer till, samma sak gäller Öresundstågssträckan. Dock ska den få stationer i båda riktningar på en linje. Sen skulle jag vilja bygga lite mer på stambanan till X2000, men vi får se. Kanske släpps en första version när pendeltågslinjen samt fjällenlinjen är klar ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu är även pendeltågssträckan färdig!
Den börjar i sommaridyllen Veralund, tar sig sedan förbi både Erikstad och Nordstan, samt ett antal hållplatser på vägen. En bit efter Nordstan viker den av från Stambanan (Erikstad - Oklart) för att ta sig mot Nordstans Hamn som är slutstation. Sträckan är 30km lång, tar ca 35min att köra med uppehåll på alla förutom två stationer. Totalt antal stationer på sträckan är 9st. Så nu är alltså både pendeltågssträckan och fjällensträckan klara. Dock ska de båda få lite mer detaljer. Öresundstågssträckan ska få lite mer kärlek. Stambanan får nog sluta på den senaste stationen jag visade bilder på, iaf till första släppet av rutten. Men den är onekligen stor nu ![]()
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|