![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur pass långt i utvecklingen är vagnarna? Är någon av dom nära målsnöret så att säga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Skulle absolut vara skoj med lite fler svenska personvagnar. Helst av allt vill jag se den där ful-snygga manövervagnen och 60-talare..
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Spelar dock inte så stor roll för jag tänker inte släppa ut enskilda vagnar tidigare för att de är klara utan det blir alla tillsammans. Måste komma igång igen även om det skulle vara för en enda vagn som nästan är klar. Det är komma igånget som är den största posten i det hela. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Postvagn/Resgods á 60tal, kan komma att bli en "vanlig" 60talare med.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vackert! Kan det bli en nattågsvagn också?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Riktigt snyggt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mycket snyggt, alla 60-talare har samma grundmått (förutom korta resgodsvagnen) så den grunden kan användas till många varianter.
/æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vad trevligt, då borde det ju gå att göra bl.a dessa?
R2 - Bistro A2 - Första klass B1 - Andra klass WL1 - Sovvagn