![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Snyggt som in i!!!!!
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kommit lite längre på skidorten, i stort sett färdig!
![]() Perfekt dag för skidåkning ![]() ![]() Då och då letar sig X2000 upp till norr. ![]() Max Hamburgare. Däruppe skymtar ett av de fina (och väldigt overpriced) hotellen ![]() ![]() En av backarna har visst kvällsskidåkning också!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jäklar vad snyggt.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vilka fina vyer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tackar så mycket
![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Mycket snyggt Micke! Ser fram emot att köra där med Rc och X2..
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack Pierre, kul att du är tillbaka
![]() I närheten av Norrvalla C (första "större" fjällenstationen) så ligger två industrier och en bangård. Här är bilder från ena industrin. ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Bygget står inte still. Just nu jobbar jag på stambanan som är till för X2000 i maxhastighet samt regionaltåg och intercity-tåg.
Här är en station, som bara IC/regionaltåg stannar på i vanliga fall. ![]() ![]() ![]() Stationen ligger ca 15km från flygplatsen och 30km från Nordstan.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Set ser läskigt bra ut!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Håller med, riktigt läckert bygge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Grymt snyggt byggt! Skulle önska du testa och bygga en verklig rutt, då jag vet att det skulle bli kanonbra..
![]() |
#12 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Jag har ju testat x antal gånger att börja på en verklig rutt men ledsnat efter ett tag. KANSKE skulle det gå om man gick ihop ett gäng till ett större projekt med dels någon som bygger objekt/byggnader som krävs och dels folk som bygger. Det värsta med äkta rutter är spårläggning, enligt mig. Om någon annan skulle kunna sköta spårläggning så skulle jag säkert kunna sköta miljöbygge. Dock skulle det krävas en rutt som är väldokumenterad så att det är lätt att se hur miljön ska se ut. Just nu håller jag mig nog till att få ut en första version av denna rutt. Hoppas bara att Basses fina pendeltåg hittar ut på spåren snart, vill gärna bygga ut pendelsträckan men behöver lite sporre ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu börjar Pendeltågslinjen ut till hamnen bli klar. Givetvis blir det lite containers som går att hämta i hamnen.
Hoppas ni gillar det ni ser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Det är väl inte så himla noga att det är en "verklig" rutt, huvudsaken är att det blir en snygg rutt att köra på. Typ MSTS JBJ, kvarndalen, Mellefors mm, var påhittade rutter och det var inga problem. Har en känsla att ju mer "äkta" en rutt skall vara, ju svårare blir det att få projektet i hamn, massa objekt mm måste stämma, annars så blir det ju inte "ÄKTA" Jag skulle vara mycket glad om det kom NÅGON rutt, strunt samma om den är äkta eller påhittad, bara en är snygg ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Det låter bra med att en första version är på gång, tills X10 och X60 kommer så får man köra X420 medan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|