![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Haha, ja man kan tro det. Nä, jag pluggar bara halvtid fram till sommaren så det är därför.
Efter påsk är det en drös med tentor så då kommer jag inte ha speciellt mycket tid över. Vill gärna få så mycket gjort som möjligt innan påsk. Det är så mycket som händer här nere såsom karnevalen som kommer äta upp tid ![]() Alpha eller beta spelar inte så stor roll, bara så att man förstår att det inte är slutgiltigt. Kanske skulle man bara kalle det för test eller något ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Manövervagnens dörrar skall funka, prova igen om se om det blir likadant.
Jag kan flytta fram kameran. Som du säger verkar man sitta i nackstödet ![]() Gällande prestanda, jag har i stort sett bara kopierat en massa standardvärden för att få det att rulla. Jag har verkligen ingen aning om X2:ans reella prestandaegenskaper och tänkte dyka in i det senare i projektet ![]() Skall kika på boggin, de verkar dessutom vrida sig åt fel håll.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tack för jag fick testa! ![]() ![]() Går det att göra fjädringen mjukare? Den stöter lite för mycket. Loket trycker ihop med vagnen c:a 1.5dm. Hjulbredden aning för kort, kolla hur hjulet står på spåret. Hoppas du inte blir ledsen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Självklart inte!
![]()
![]() |
#5 |