![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ingen som kan svara på min senaste fråga? Det var den krångligaste installation jag varit med om.
Uppladdning av rutten med MSTS släcks direkt utan felmeddelande.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-03-14 klockan 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har samma problem som Remy. Filen är ogiltig enligt Windows.
Öppnade filen och det står så här... fehler status konnte nicht festgestellt werden das program ist daher nicht lauffaehig installieren sie das wetterpaket erneut unter unter beachtung der anleitung um den fehler zu beheben Google översättn. fel status kunde inte fastställas Programmet är inte gratisprogrammen installera paketet vädret åter utfärdades instruktioner till fel fixa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Jan!
Hur har du fått den att fungera? Hur installerar man? Jag begriper inte tyskan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
![]() Här får du en länk: http://www.4shared.com/zip/U2hrHYDJb..._Envfiles.html Det är bara kopiera filerna till mapparna. Ha det så gott. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hur hämtar jag????
|
![]() |
![]() |