![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det ser mycket bra ut.
![]() Fortsätt att äta så har vi nog ett X2000 till helgen. ![]() Lycka till med fortsättningen. ![]() mvh .... Mats
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Herre Gud vad snabbt du jobbar! Det ser riktigt stiligt ut!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det måste vara något speciellt med dom där kaffebönorna
![]() Riktigt snyggt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Herregud, ser ju tokbra ut! Keep up the good work
![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Förnämligt snyggt och imponerande. När du säger "inte speciellt högt polygonantal", vad innebär det mer antalsmässigt? *nyfiken* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Drivenheten ser otroligt snyggt ut
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Här går det verkligen undan! Och snyggt blir det också!!
![]() Gillar att du valt att göra "riktiga" 3d objekt av allt, särskilt sidoplåtspanelen tror jag ger tåget ett helt annat liv om den är "äkta" istället för en bumpmappad textur.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Ser så mycket fram emot att få köra detta tåg
![]() ![]() Keep up the good work!