![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Denna sida innehåller en del om olyckor om man inte orkar jobba sig igenom SCB.
http://www.transportstyrelsen.se/sv/...bud/Statistik/
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Efter den senaste veckans äventyr med en vän som blivit misshandlad för ingenting, och en tjej som jag tidigare ansett vara en vän, praktiskt taget sagt åt mig att jag inte är önskvärd för någon.
Så känner jag att livslusten börjar tryta... Jag lär inte lämna min säng mycket förrns mitt jobb startar i Juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Lycka till och krya på dig!
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Mrcus!
Va trist! Kom ihåg att du har fina tågvänner i den här forumet! Jag tror vi stöder och glömmer inte dig. Hoppas verkligen att du får nya vänner och var stark. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-05-02 klockan 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
Dom fantastiska äventyren fortsätter.
Idag lyckades jag nästan totalkvadda min cykel jag köpte för ett par månader sedan. På grund av en oaktsam tjej som kollade i sin mobil när hon cyklade i en nedförsbacke med en korsande cykelväg. Det är skit bra, särskilt när det är jävligt dålig sikt från hållet jag kom ifrån. Inte riktigt lika dålig sikt från hennes håll. Kollisionen gick inte att undvika på något sätt och det var en kraftig sådan med. Brännskador på benet på grund av friktionen från asfalten, och diverse sår och skador över hela kroppen. Men man får väl se det positiva, jag slog iaf inte i huvudet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Stackare!
Hur gick det för tösen och hennes telefon? Troligen har hon lärt sig en läxa att så bör man inte göra.
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator Senast redigerad av AlleDahlle den 2014-05-06 klockan 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
Hon klarade sig oskadd, personligen hoppas jag att hennes mobil gick helt åt helvete så hon blir tvungen att skaffa ny.
Då kanske hon inser att man inte fipplar med mobilen när man cyklar. |
![]() |
![]() |